Loxysoft levererar system för Contact Center, Telemarketing och Workforce Management. Nu lanserar de Playbook – ett helt nytt gemensamt gränssnitt för Loxysofts nuvarande tre system för telefonförsäljning (OCC), kundservice (ICC) och bemanningsplanering (ProScheduler).
All information visas samtidigt i realtid, och verktyget är flexibelt. Användaren väljer själv i vilken ordning som sidorna visas, och de är lätta att flytta runt och anpassa utifrån vad som är viktigt för den aktuella uppgiften. Användaren kan dessutom sätta sin personliga prägel på Playbook.
All statistik presenteras i realtid
Fördelarna är fler. Information som arbetsledaren tidigare behövde ta fram själv, till exempel rapporter, finns automatiskt i Playbook. All statistik presenteras i realtid och kan visas direkt på storbildsskärm, en laptop eller i mobilen.
– Playbook ger arbetsledaren full kontroll över både personalsituationen, inkommande och utgående telefonsamtal på en och samma gång. Det ger möjlighet att agera snabbt och göra justeringar i till exempel bemanning. Med ett klick kan arbetsledaren medlyssna samtal eller skicka ett meddelande till agenterna direkt i Playbook utan att distrahera dem, vilket blir sömlöst och effektivt, säger Tobias Sjölander, vd för Loxysoft.