Premium-nyhetsbreven Professional och Contact Center

Telekom idag har två premium-nyhetsbrev som kommer ut en gång i veckan. Som prenumerant får du breven i din inkorg varje tisdag och onsdag.

Premium-nyhetsbreven Professional och Contact Center

Telekom idag Premium är en daglig nyhetstjänst bakom betalvägg – där det sedan hösten 2021 ingår två premium-nyhetsbrev varje vecka i prenumerationen.

Här är våra nyhetsbrev:

Professional

Nyhetsbrevet Professional riktar sig till dig som jobbar med professionell kommunikation. Brevet når inkorgen hos våra betalande prenumeranter varje tisdag med den här typen av innehåll:

✖ Artiklar kring aktuella trender för kommunikation, samarbete och kontoret

✖ Artiklar kring branschens teknikutveckling

✖ Guider kring möjliga lösningar kring kommunikation

✖ Case om hur andra företag/verksamheter jobbar

✖ Tester av relevant utrustning.

Redaktör är Gabriel Nilsson.

Contact Center

Nyhetsbrevet Contact Center riktar sig till dig som jobbar med det moderna kundmöte. Brevet når inkorgen hos våra betalande prenumeranter varje onsdag med den här typen av innehåll:

✖ Artiklar om utvecklingen av teknik som påverkar kundmötet och agenternas vardag

✖ Artiklar kring branschens utveckling

✖ Guider kring arbetet i kontaktcentret

✖ Case om hur andra företag/verksamheter jobbar

✖ Tester av relevant utrustning

Redaktör är Mats Stålbröst.

Vill du börja prenumerera? Beställ din prenumeration här.

Lär dig mer!

Professional

Whitepaper

Contact center

Karriär

Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.