Att hantera den digitala transformationens dilemma

Sponsrat av Enghouse Interactive Ny teknologi har i grunden förändrat sättet vi arbetar på. Dagens företag måste stärka sina digitala kommunikationskanaler för att behålla sin konkurrenskraft.

Att hantera den digitala transformationens dilemma

90 procent av alla anställda säger att mobila verktyg och samarbetstjänster höjt produktiviteten på arbetsplatsen.

Samtidigt kräver kunderna mer från varje interaktion, särskilt när det gäller att få kontakt.

88 procent tycker att det är viktigt att snabbt kunna nå en expert, oavsett när eller hur de kontaktar ett företag eller en organisation. 

Det är därför som övergången till digitala kanaler är högprioriterat av företagsledare. Och dagens tuffa konkurrenssituation gör att både stora och små företag har bråttom att inleda resan.

Ditt kontaktcenter spelar en avgörande roll i den här utvecklingen. Enhetlig kommunikation eller Unified Communication (UC) ger dig de verktyg du behöver för att erbjuda en enastående och kompromisslös kundupplevelse och samtidigt göra arbetet smidigare för alla dina medarbetare. Men processen att införa ett nytt system kan vara komplicerad. Olika leverantörer erbjuder olika lösningar, och kravet på att utnyttja befintlig infrastruktur så länge som möjligt gör det svårt att välja rätt lösning.

Din perfekta partner för migration av kontaktcentret

Enghouse Interactive gör valet enkelt. Vi är experter på kontaktcenter och hjälper dig med övergången till en modern infrastruktur – snabbt, säkert och smidigt – så att du kan nå dina digitala kommunikationsmål på bästa tänkbara sätt.

Välkommen att ladda ner vår eBook och lär dig hantera den digitala transformationens dilemma.

Telekom idag

Telekom idag Premium

- för dig som behöver full koll på framtidens kommunikation och telekombranschen.
Just nu begränsat erbjudande!

Gratis nyhetsbrev!

De viktigaste nyheterna direkt i mejlen. Helt kostnadsfritt!
Jag godkänner att Telekomidag sparar mina uppgifter