Smidiga kundmöten och effektiv ärendehantering – varje gång!

Sponsrat av Artvise Våra lösningar med avancerad programvara för ärendehantering och kundtjänst gör det möjligt för dig att skapa en positiv kundupplevelse och lösa kundproblem på ett effektivt sätt. Det första kundmötet är viktigt, det ska vara positivt och enkelt oavsett via vilken kanal kontakten sker.

Smidiga kundmöten och effektiv ärendehantering – varje gång!
Foto: Shutterstock

Vår sömlösa process gör att du kan hålla en bra kommunikation kring ärenden. Du ser det du behöver se i systemet, vilket förenklar och förbättrar kontakten med dina kunder och skapar ovärderlig statistik för verksamhetsutveckling. Och att ärendet stannar i samma system under hela processen ger dig en bättre helhetsbild och kontroll på ärendet, allt för att ge dig en enklare vardag!

Våra lösningar effektiviserar dina processer.

Smidig ärendehantering utgör kärnan i en framgångsrik organisation. Det innebär automatiserade processer och bra överblick, såväl som välfungerande kontaktvägar och kommunikation. Genom att optimera ärendehanteringen skapar du effektivare verksamhet, samtidigt som du skapar förutsättningar för bra samarbete och nöjdare kunder.

Hos oss står kunden alltid i fokus!

Vi på Confirma Artvise skapar lösningar som gör det möjligt att hantera kundkontakter i alla kanaler, detta hjälper dig att förenkla och förbättra kontakten med dina kunder. Vi som arbetar här har både gedigen branscherfarenhet och teknisk spetskunskap och kan därför erbjuda tjänster och programvaror som ger dig optimal kundsupport, ärendehantering och uppföljning. Vi på Confirma Artvise har ett brinnande intresse för mjukvara och ny teknik, men allra viktigast är våra kundrelationer! Vi berättar gärna mer om hur våra lösningar kan hjälpa dig!

Senaste artiklarna

Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.