Telefoni i teams

Sponsrat av Easy Telefoni Huvudsyftet med ett samarbetsverktyg, i detta fall teams, är att underlätta och gynna företags och organisationers produktivitet. Det blir en central hub för olika typer av samarbete som vävs samman i ett smart arbetsflöde med fiffiga integrationer och enkel administration.

Telefoni i teams

På tal om smarta arbetsflöden. Det som senast varit på tapeten är telefoni i teams vilket kan ses som nästa naturliga steg i utvecklingen av ditt flöde.

I och med att vi förflyttat merparten av vår kommunikation och möten till någon form av ”teams” är behovet av en integrerad telefoni stort, för ingen gillar att växla mellan applikationer.

Vi har inte heller träffat många som säger att de uppskattar att telefonen ringer när de sitter i ett videomöte.

Varför använder företag teams?

Med Teams samlar du all, eller den mesta, typen av kommunikation i en och samma app vilket gör dig mer produktiv.

  • Lätt att samarbeta
    Med Teams blir det enkelt att samarbeta – speciellt på distans. Med direktchattar och kanaler har all kommunikation sin plats. Du kan dessutom bjuda in externa gäster!
  • Minimera mejlen
    Fler och fler företag har anammat tänket; mejl är för extern kommunikation – vilket är bra.
    Men med teams kan du faktiskt dela externa (och interna) mejl direkt i chattar och kanaler. På så sätt kan din kollega svara på mejlet direkt från appen utan att behöva öppna upp Outlook.
  • Stöd för flera integrationer
    Om du verkligen vill minimera antalet appar finns det möjlighet att integrera många vanliga tjänster direkt i ditt teams-flöde för att effektivisera arbetet.
    Vanliga tjänster så som Hubspot, Trello och Slack kan verkligen ta din produktivitet till nästa nivå!
  • Säkert och krypterat
    Som med alla typer av molntjänster är säkerheten en viktig fråga. Med teams kan du luta dig tillbaka med vetskapen om att allt är krypterat vilket innebär att dina meddelanden och data är skyddad.Utöver det skapas unika koder för varje mötesrum så att du inte behöver oroa dig för oinbjudna gäster i era videomöten.

Därför borde ni integrera er telefoni i Teams!

Om du tar ett redan kraftfullt verktyg och integrerar er företagstelefoni skapas ett… ännu mer kraftfullt verktyg. Telefoner som ringer under videomöten blir ett minne blott, dubbla hänvisningar slutar existera och du kan sköta allt på ett och samma ställe.

  • Hänvisningar och samtal
    Genom att integrera er telefoni med teams slipper du störande telefoner under möten och att behöva hänvisa dig i två separata applikationer.När du hoppar in i ett videomöte kommer teams automatiskt se till att du blir upptagen i telefonen så att du slipper att telefonerna ringer. Vill du hänvisa dig upptagen gör du det direkt i teams och den slår igenom på alla dina nummer direkt.
  • Företagsväxel
    Såklart är det inte bara era mobil- och fastnätsnummer som kan integreras. Vi ser till att ni har hela er företagsväxel i samma verktyg där ni idag chattar, deltar i videomöten och samarbetar.En företagsväxel i teams är såklart direkt kopplad mot er linjestatus vilket gör att du automatiskt blir utloggad från en svarsgrupp vid en hänvisning.
  • Samlad administration
    Teams blir navet, här hanterar du all administration. Så oavsett om det ni vill skapa en ny svarsgrupp, ändra öppettiderna på en befintlig eller behöver lägga till en användare – görs det på en och samma plats!

Vill du veta mer om Easy Teams och hur det fungerar med integrerad telefoni? Klicka här!

Kontoret

Samarbete

Whitepaper

Kontaktcenter

Karriär

Telekom idag

Telekom idag Premium

- för dig som behöver full koll på framtidens kommunikation.
Just nu begränsat erbjudande!