VOCA – en samtalsinriktad IVR som gör dina inringande kunder nöjda

Sponsrat av Audiocodes I takt med att vår sammankopplade globala ekonomi snabbt anpassar sig till det "nya normala" fortsätter den digitala omvandlingen att öka i fart. Men trots denna fantastiska tillväxt av avancerad teknik föredrar de flesta kunder fortfarande att kontakta företag genom att ringa ett enkelt telefonsamtal.

VOCA – en samtalsinriktad IVR som gör dina inringande kunder nöjda

I dag, mer än någonsin, med den ständigt ökade belastningen på företagens huvudnummer, blir en lösning som håller de uppringande nöjda och låter kunderna prata från början till slut – samtidigt som man undviker långa väntetider eller komplicerade telefonmenyer – en prioritet.

Men hur kan ni i denna nya verklighet få kundtjänsten att klara av den ökade belastningen – samtidigt som ni behåller snabbhet och smidighet? Möt AudioCodes Voca!

Din hemliga nyckel till nöjda kunder

Voca bygger på det bästa av AudioCodes avancerade röstigenkänningsteknik – och är fullspäckad med en mängd smarta, unika IVR-funktioner – och är en flexibel standardlösning som ger en positiv samtalsupplevelse redan från början.

Med det yttersta målet att uppnå mycket hög nivå av kundnöjdhet lär sig Voca din unika organisationsterminologi – som kontaktnamn, avdelningar, produktnamn, tjänster och filialer – så att dina uppringare kan navigera smidigt genom vilken telefonmeny som helst genom att helt enkelt prata. Du behöver inte längre trycka på telefonens knappsats eller vänta länge på en telefonist.

Lätt att använda, lätt att distribuera

Om allt detta prat om avancerad teknik låter lite för mycket, behöver du inte bli orolig. Vocas intuitiva och lättanvända självbetjäningsgränssnitt och superdetaljerade samtalsanalyser gör att allt flyter på bra, allt med minsta möjliga ansträngning. Och tack vare lösningens inbyggda telefoniintegration kan du gå från noll till tjänst på bara några dagar. Voca kan anslutas till vilken telefoniplattform som helst, oavsett om det är analogt, IP eller en UC plattform, t.ex. Microsoft Teams.

Vi talar ditt språk

AudioCodes Voca är den revolutionerande lösningen för automatiserade samtal som dagens företag – som ditt – har väntat på och som sätter dina kunder i förarsätet från början till slut. Voca gör varje samtalsupplevelse minnesvärd av alla rätt anledning, tack vare sin kontroll av den mest tidlösa formen av kommunikation som finns – den mänskliga rösten.

Du kan prova vår VOCA-app här (60 dagars gratis provperiod) och bygga din egen IVR-meny i Teams på bara 5 minuter.

Vill du veta mer?

Ladda ner vår nya Application Note för att lära dig hur enkelt du kan bygga din egen Conversational IVR, testa den omedelbart med ett riktigt telefonnummer och anslut sömlöst till ditt telefonisystem – allt via Microsoft Teams!

Behöver du hjälp med att migrera all din affärskommunikation till en enda plattform (t.ex. Microsoft Teams)? Titta på vår webbplats www.audiocodes.com eller kontakta oss direkt:

Tel: +31 36 546 12 12 ; E-post: Benelux&NordicsSales@audiocodes.com.

AudioCodes – När det gäller röst har vi allt som behövs!

Senaste artiklarna

Kontoret

Samarbete

Whitepaper

Kontaktcenter

Karriär

Telekom idag

Telekom idag Premium

- för dig som behöver full koll på framtidens kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde.