Om tjänsten
I takt med att Advania växer behöver vi nu förstärka vårt leveransteam inom vårt affärsområde Real Estate. Här får du vara med på en spännande resa där du har all möjlighet att bidra i utvecklingen av vår tjänsteleverans till kund.
Advania Real Estate är en tjänsteleverantör inom hållbara IT-lösningar för fastighets- och byggbranschen. Vi levererar branschspecifika lösningar och kompetenser för att hjälpa våra kunder digitalisera både sitt interna IT-stöd såväl som de specifika fastighetsnära behov som finns inom connectivitet, säkerhet, OT och IoT samt konsolidering och förvaltning av fastighets-IT-system.
Delivery Manager på Advania 🚀
Som Delivery Manager har du stort ansvar såväl operativt som taktiskt för Advanias managerade tjänsteleverans inom området infrastruktur till en eller flera kunder. Du driver självständigt affären mot kunden eller kunderna du är ansvarig för tillsammans med våra Account Managers samt specialister inom olika teknikområden så som server, cloud och digital arbetsplats.
Tjänsten innefattar bland annat följande:
- Säkerställa att kunden får den utlovade leveransen
- Leverera med hög kvalitet och maximal kundnöjdhet
- Skapa detaljerade uppdragsbeskrivningar och projektförslag
- Driva och utveckla den överenskomna samverkansmodellen
- Bygga och upprätthålla starka kundrelationer (våra kunder är vår passion)
- Ansvara för och driva projekt och förändringar hos kunden utöver upprättade avtal
Rollen är baserad i Solna och du rapporterar till försäljningschef. Du ingår i ett team med andra drivna Delivery Managers och självklart i nära samarbete med andra grupper och kompetensområden som arbetar nära kunden. Samtliga med fokus på att skapa värde för kund och bygga långsiktiga relationer.
Du kommer jobba i ett bolag där du får möjlighet att jobba med den senaste tekniken, samt ha stora interna utvecklingsmöjligheter.
Vad vi söker hos dig ✨
Vi söker en erfaren och driven person som kan hålla ihop stora leveranser i komplexa IT-miljöer med parallella förändringsprojekt. Har du tidigare arbetat som Service Delivery Manager, IT-chef, projektledare eller i liknande roller på medelstora företag är det meriterande.
Vi söker dig som har:
- Minst 10 års erfarenhet inom IT-branschen
- Erfarenhet av att arbeta med IT-infrastruktur som tjänst
- Erfarenhet av att självständigt hantera kundrelationer
- Erfarenhet av att driva projekt (meriterande)
- Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Personliga egenskaper:
- Relationsbyggare som värdesätter att skapa och underhålla relationer både internt och externt
- Trivs i en dynamisk och föränderlig miljö
- Ansvarstagande och kundfokuserad
- Utpräglat självledarskap och förståelse för dess betydelse
Vi fokuserar på varje kunds unika behov genom partnerskap och skräddarsydda lösningar. Med en vilja att skapa värde hjälper vi våra kunder att bli mer effektiva, lönsamma och uppfylla sina verksamhetsmål.
Vi ser fram emot din ansökan! 👋
Visa gärna ditt intresse så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Vi välkomnar sökanden med olika bakgrunder, erfarenheter och synsätt, eftersom vi vet att en bredare mångfald berikar var och en av oss och stärker såväl effektivitet som kreativitet i vårt arbete.
Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en obligatorisk bakgrundskontroll, en för oss kvalitativ kontroll inför ett anställningsbeslut.
Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.