Puzzel bygger vidare på sin molnbaserade kontaktcenterplattform genom att samarbeta med Evaluagent, ett företag som tagit fram mjukvara för att kvalitetssäkra och övervaka medarbetarnas prestationer.
Puzzel i nytt partnerskap – ska säkra kvalitet och lyfta agenter
kontaktcenter Tar hjälp av Evaluagent för att säkerställa medarbetarnas engagemang.
Någonting är fel
Du är inloggad som prenumerant hos förlaget Pauser Media, men nånting är fel. På din profilsida ser du vilka av våra produkter som du har tillgång till. Skulle uppgifterna inte stämma på din profilsida – vänligen kontakta vår kundtjänst.
Telekom idag premium
Läs vidare – starta din prenumeration
- Tillgång till vår digitala Premium-tjänst om professionell kommunikation.
- Nischade nyhetsbrev för Professional och Contact Center.
- Få tillgång till alla avsnitt i vår utbildnings-tv om Teams-telefoni, SD-Wan och Chattbotar.
- Sex papperstidningar om året med tydligt fokus på Telekom-branschens viktigaste frågor.
Redan prenumerant? Logga in och läs vidare.
De nya funktionerna finns på plats redan nu i Puzzels plattform. Tack vare samarbetet räknar man med att kunna möta några av de utmaningar i kontaktcentret som dykt upp i kölvattnet av coronapandemin.
Individuella utbildningsprogram
Bland funktionerna finns möjligheter att extrahera särskilt intressanta insikter om kundinteraktioner och att ta fram individuella coachningsprogram som förbättrar agentens prestationsförmåga utifrån deras behov.
För att kunna identifiera vilka ärenden som är i behov av granskning undersöks feedback från kunder, textanalys och prestationsdata.
Läs mer om alla nyheter på Puzzels webbplats.