”Saknas en leverantör som kan leverera kvalitet och helhet”

Nytt jobb Office Management satsar stort för att förbättra kundupplevelsen samt kontaktcenter. Som ett led i detta har man rekryterat en veteran i ämnet och målet är att etablera en egen plats i segmentet.

”Saknas en leverantör som kan leverera kvalitet och helhet”
Anders Kasberg

Att hålla den bästa kundupplevelsen kräver att man hela tiden utvecklas. För att stärka sin innovation inom telefoni har Office Management nu värvat över ett toppnamn, Anders Kasberg. Branschveteranen kommer närmast från Advania, men har även varit kontaktcenteransvarig för Mitel.
– Anders breda kunskap kommer att bli ett viktigt bidrag till vår ambition att fylla ett stort gap som vi ser på svenska och nordiska marknaden Det saknas en leverantör som kan leverera kvalitet och helhet, säger Christian Ceder, affärsområdeschef telefoni, på Office Management.

Visionen är att man man ska underlätta kundernas arbetsdag vilket i dagens hybrid av på plats- och distanssamhälle kräver mer än någonsin.
– Utvecklingspotentialen är stor med den kompetens som finns inom företaget, säger Anders Kasberg i ett uttalande.

Kontoret

Samarbete

Whitepaper

Kontaktcenter

Karriär

Telekom idag

Telekom idag Premium

- för dig som behöver full koll på framtidens kommunikation.
Just nu begränsat erbjudande!