Hemsnickrad ai-lösning ger dig koll på kunden

kontaktcenter Sprinklr AI Studio är framtagen för dig som inte vill knacka kod på egen hand.

Hemsnickrad ai-lösning ger dig koll på kunden

AI Studio är en ny lösning från Sprinklr som hjälper dig att utveckla egna ai-lösningar för att kategorisera meddelanden och bevaka i vilka sammanhang företagets varumärke omnämns.

Någonting är fel

Du är inloggad som prenumerant hos förlaget Pauser Media, men nånting är fel. På din profilsida ser du vilka av våra produkter som du har tillgång till. Skulle uppgifterna inte stämma på din profilsida – vänligen kontakta vår kundtjänst.
Telekom idag premium

Läs vidare – starta din prenumeration

  • Tillgång till vår unika digitala Premium-tjänst öppen bara för prenumeranter.
  • Ett nischat nyhetsbrev för just ditt intresseområde; Professional eller Contact Center.
  • Full tillgång till vår digitala kunskapsbank med över 16 000 artiklar.
  • Sex papperstidningar om året med tydligt fokus på Telekom-branschens viktigaste frågor.
Redan prenumerant?

Tanken är att vem som helst, även den som inte kan programmera, ska kunna skapa och finslipa ai-modeller med hjälp av AI Studio. Dessa modeller kan sedan användas för att eliminera manuellt arbete exempelvis när det gäller att kategorisera kundmeddelanden i flera olika digitala kanaler.

Ska hjälpa kundservicemedarbetare

Bland de yrkesgrupper som ska kunna dra nytta av AI Studio finns medarbetare inom kundservice, sociala medier och varumärkesexperter.

Mjukvaran kan sortera meddelanden i kategorier som “prioriterade” för att hjälpa företaget att identifera de mest relevanta kundkontakterna.

– Med hjälp av Sprinklr AI Studio kan vem som helst snabbt bygga ai-modeller med kraftfull maskininlärning och språkförståelse för att förändra hur företag interagerar med kunderna i moderna, digitala kanaler, säger Pavitar Singh, cto på Sprinklr.

Sprinklrs verktyg för att hantera kundrelationer används av flera stora företag, däribland Microsoft och Samsung.

Senaste artiklarna

Kontoret

Samarbete

Whitepaper

Kontaktcenter

Karriär

Telekom idag

Telekom idag Premium

- för dig som behöver full koll på framtidens kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde.