Svenska Comaround får kontaktcenterpris

Kontaktcenter Kunskapsverktyget Comaround prisas när Customer Magazine delar ut sina Contact Center Technology Awards för 2020.

Svenska Comaround får kontaktcenterpris

Nu presenteras vinnarna av årets upplaga av Contact Center Technology Award. Utmärkelsen presenteras av Customer Magazine och delas i år ut till det svenska kunskapsverktyget Comaround. Det är inte första gången verktyget uppmärksammas, de fick utmärkelsen också 2015.

– Vi är glada att bli uppmärksammade för arbetet vi gör för att förändra kundservice-upplevelsen med Comaround Knowledge. Det här är den snabbast växande delen av vår verksamhet och vi fortsätter att investera och innovera med våra kunder för att ta fram nya och spännande lösningar till marknaden, säger Bill Pollie, EVP på Comaround.

Comaround används för att dela och strukturera kunskap inom en kundservice-organisation.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.