Svenska Comaround får kontaktcenterpris

Kontaktcenter Svenska kunskapsverktyget Comaround prisas när branschorganet Customer delar ut sina Contact Center Technology Awards.

Branschorganet Customer har delat ut årets omgång av sin utmärkelse Customer Contact Center Technology Award. Och i år har priset gulblåa toner – kunskapsverktyget Comaround får nämligen ta emot utmärkelsen.

– Vi är verkligen stolta över utmärkelsen vi fått. Det är bevis på att vårt hårda arbete lönar sig. Det känns fantastiskt att våra ansträngningar och vårt verktyg blivit uppmärksammade, säger Per Strand, grundare och vd för Comaround.

Comaround används för att dela och strukturera kunskap inom en kundservice-organisation.

Telekom idag

Telekom idag Premium

- för dig som behöver full koll på framtidens kommunikation och telekombranschen.
Just nu begränsat erbjudande!

Gratis nyhetsbrev!

De viktigaste nyheterna direkt i mejlen. Helt kostnadsfritt!
Skickar begäran
Jag godkänner att Telekomidag sparar mina uppgifter