Telenor lockar med nöjd-kund-garanti

Genom införandet av två gratis provmånader på sitt mobila bredband kan kunderna själva se hur bra bredbandet fungerar. Förhoppningen är fler nöjda kunder.

Telenor lockar med
nöjd-kund-garanti

Eftersom man inte i förväg kan veta hur bra täckningen för mobilt bredband är där man vill använda det inför Telenor en nöjd-kund-garanti. Företaget bjuder på upp till två månadsavgifter för att kunden ska få bestämma sig för om det mobila bredbandet fungerar tillfredsställande eller ej. Det enda kunden står för är anslutningsavgiften på 250 kronor.

– Vi är övertygade om att många skulle vilja ha mobilt bredband om de bara vet att det fungerar på det sätt man vill. Våra undersökningar visar att våra kunder är väldigt nöjda. Nu gör vi det möjligt för dem som är osäkra att prova, säger Madelene Josephson, affärsområdeschef konsument för Telenor Sverige.

Nöjd-kund-garantin gäller vid tecknandet av ett 12-månaders abonnemang för mobilt bredband fastpris.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.