Telness lovar pengarna tillbaka till missnöjda kunder

Bransch Nya operatören sätter kundnöjdhet högt i sina prioriteringar. Telness inför nu en nöjd kund-garanti.

Telness  lovar pengarna tillbaka till missnöjda kunder

I ett pressmeddelande berättar Telness om att man nu inför en garanti som ger pengarna tillbaka om kunderna inte är nöjda.

– Har vi gjort ett dåligt jobb så ska du inte betala, säger Martina Klingvall i pressmeddelandet. Att man kan avsluta alla abonnemang på en sekund har vi haft sedan starten, men nu vill vi gå steget längre för att säkerställa att våra kunder alltid är nöjda.

För kunden innebär garantin att de får tillbaka föregående månadsavgift om de anmäler att de inte är nöjda.

Telness har funnits sedan hösten 2017. Läs Telekom idags reportage om Telness här.

Senaste artiklarna

Kontoret

Samarbete

Whitepaper

Kontaktcenter

Karriär

Telekom idag

Telekom idag Premium

- för dig som behöver full koll på framtidens kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde.