Svenska Tendfor har länge fokuserat på att bygga en kontaktcenterplattform med tät integration med Microsoft Teams. Nu lanserar man en ny version av sin klientmjukvara med ett uppdaterat gränssnitt som ger en känsla av att kontaktcentret är helt inbyggt i Teams.
Tendfor släpper ny klient för Teams
kontaktcenter Ska ge tillgång till ett kontaktcenter som är helt integrerat med Microsofts samarbetsplattform.
Någonting är fel
Du är inloggad som prenumerant hos förlaget Pauser Media, men nånting är fel. På din profilsida ser du vilka av våra produkter som du har tillgång till. Skulle uppgifterna inte stämma på din profilsida – vänligen kontakta vår kundtjänst.
Telekom idag premium
Läs vidare – starta din prenumeration
- Tillgång till vår digitala Premium-tjänst om professionell kommunikation.
- Nischade nyhetsbrev för Professional och Contact Center.
- Få tillgång till alla avsnitt i vår utbildnings-tv om Teams-telefoni, SD-Wan och Chattbotar.
- Sex papperstidningar om året med tydligt fokus på Telekom-branschens viktigaste frågor.
Redan prenumerant? Logga in och läs vidare.
Det innebär att du inte behöver lämna Teams-klienten för att nå all den information och de funktioner du behöver för att hantera kundärenden. Enligt Tendfor är detta något som kommer att bidra till ökad produktivitet såväl som förbättrad kundservice.
Gränssnittet kommer dessutom att vara helt anpassningsbart till det arbetsflöde ni vill ha i kontaktcentret. Alla användare kommer också att få tillgång till telefonistkonsolen och dess fulla funktionalitet. Annan ny funktionalitet som Tendfor berättar om är prestandamätning och notiser i realtid.