Tre lanserar fler företagstjänster

Växel Först återkom växelerbjudandet och nu lanseras två nya tilläggstjänster. Tre säger att erbjudandet ska förenkla vardagen i hopp om att få armbåga sig in hos företagen.

Tre lanserar fler företagstjänster

I vintras nyanserades erbjudandet 3Växel som ett grundpaket. Och utifrån detta kunde företag sedan välja olika tilläggstjänster för att få ihop en passande lösning. Nu breddas utbudet med två nyheter: en återuppringningsfunktion samt en tjänst för effektivare säljprocesser.
– Det här är två tjänster som många av våra kunder efterfrågar och som breddar vårt växelerbjudande ytterligare. Återuppringningsfunktionen i Aurora teleQ ökar företagets tillgänglighet och gör bland annat att de som ringer slipper vänta i telefonkö. Vår andra tilläggstjänst är en integration med Upsales som gör att säljande företag kan jobba snabbare, effektivare och ge bättre service, säger Matylda Lovenvall, chef för företagsaffären på Tre.

Den första av dessa, tidsangiven återuppringning, känns igen från bland annat vården där funktionen ökar tillgängligheten. Det handlar om att den som ringer in kan välja att bli uppringd, ange när och på vilket nummer retursamtalet ska gå. Fördelarna är flera, dels ger det en bättre kundupplevelse än att behöva sitta i telefonkö, och dels så har det förbättrat arbetsmiljön.
Upsales-integrationen är ett viktigt verktyg för att Tre ska kunna komma in djupare i företaget. Den innebär bland annat att användare i Upsales kan klicka på ett telefonnummer – och då ringa direkt. Vidare så visas rätt kundinformation automatiskt vid inkommande samtal och det är lätt att ha uppföljning av samtalsaktivitet.

Telekom idag

Telekom idag Premium

- för dig som behöver full koll på framtidens kommunikation och telekombranschen.
Just nu begränsat erbjudande!

Gratis nyhetsbrev!

De viktigaste nyheterna direkt i mejlen. Helt kostnadsfritt!
Jag godkänner att Telekomidag sparar mina uppgifter