Uno-kunder får support dygnet runt

Att bara kunna få hjälp på kontorstid räcker inte menar Uno Telefoni som infört gratis dygnet runt-jour.

Uno Telefoni som växellösningar som tjänst gör en ordentlig satsning på bättre kundservice. Dygnet runt, årets alla dagar ska det nu gå att få support om det behövs.

– Många kunder har uttryckt en önskan om att kunna nå vår support även efter kontorstider och ser det som en trygghet i den tjänst de köper, säger Jonas Angleflod VD på Uno.

När den vanliga kundtjänsten stänger vid femsnåret öppnar i stället joursupporten, som trots att den har öppet dygnet runt faktiskt är en gratis service till kunderna.

– Normalt sett tar man betalt för dygnet runt-support eller jour i telekombranschen. Det har gjort att det oftast bara är det stora bolagen som har råd att köpa den servicenivån. Vi riktar oss till företag med 10 – 100 anställda och ser det som en självklarhet att alla ska kunna ha tillgång till samma service och support. Det är därför vi inte tar betalt för det, säger Andreas Johnsson grundare av Uno Telefoni.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.