Utbildnings-tv: Del 3 om WFM (work force management)

kontaktcenter Work force management, WFM, är en grundläggande funktion i kontaktcentret. Tillsammans med experten Björn Forsén från Calabrio går vi igenom de senaste trenderna och tekniska hjälpmedlen.

Utbildnings-tv: Del 3 om WFM (work force management)

Björn Forsén från Calabrio kom förbi vår tv-studio för att berätta om de senaste trenderna inom WFM, work force management, och hur Calabrios plattform hjälper dig att optimera bemanningen i kontaktcentret.

Någonting är fel

Du är inloggad som prenumerant hos förlaget Pauser Media, men nånting är fel. På din profilsida ser du vilka av våra produkter som du har tillgång till. Skulle uppgifterna inte stämma på din profilsida – vänligen kontakta vår kundtjänst.
Telekom idag premium

Läs vidare – starta din prenumeration

  • Tillgång till vår digitala Premium-tjänst om professionell kommunikation.
  • Nischade nyhetsbrev för Professional och Contact Center.
  • Få tillgång till alla avsnitt i vår utbildnings-tv om Teams-telefoni, SD-Wan och Chattbotar.
  • Sex papperstidningar om året med tydligt fokus på Telekom-branschens viktigaste frågor.
Redan prenumerant?

Ett modernt kontaktcenter bjuder på en del speciella utmaningar när det kommer till bemanningsplaneringen, bland annat i form av oförutsedda händelser som kan leda till en plötslig ökning av antalet inkommande ärenden. Det gäller också att se till att de många olika kanaler som används i ett modernt kontaktcenter bemannas på rätt sätt.

Det här är det tredje och sista avsnittet om WFM. Du hittar länkar till de övriga avsnitten längre ned i denna artikel.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.