På vilken teknik bygger er plattform: Lynes Technologies. Det som skiljer oss från mängden är att vi har integrerat våra egna abonnemang sömlöst i plattformen. Vi har lagt stor vikt vid att skapa en användarvänlig och flexibel upplevelse. En av våra mest framträdande funktioner är möjligheten för våra kunder att skräddarsy sina egna abonnemang direkt inom växelplattformen. Det innebär att de kan enkelt lägga till eller ta bort tjänster när de behöver det, allt i realtid och helt obundet.
Vobbiz från Vobbiz – molnväxelguiden 2023
Någonting är fel
Läs vidare – starta din prenumeration
- Tillgång till vår digitala Premium-tjänst om professionell kommunikation.
- Nischade nyhetsbrev för Professional och Contact Center.
- Få tillgång till alla avsnitt i vår utbildnings-tv om Teams-telefoni, SD-Wan och Chattbotar.
- Sex papperstidningar om året med tydligt fokus på Telekom-branschens viktigaste frågor.
Er största kund: 300 anknytningar.
Er minsta kund: 1 anknytning.
Den största fördelen med er molnväxel: Genom att kombinera företagsväxel, videomöten, telefonkonferenser, chatt och administration i ett enda gränssnitt, ger vi våra användare en kraftfull och användarvänlig plattform. Vår self-service-funktionalitet möjliggör enkel administration, och våra abonnemang är helt integrerade i plattformen. Det innebär att våra kunder är helt obundna och licenserna är obegränsade, vilket ger dem fullständig tillgång till alla funktioner utan begränsningar samtidigt som de kan erhålla skalbarhet.
En nackdel med er molnväxel: En av egenskaperna hos vår växelplattform är dess omfattande utbud av funktioner, växel, chatt, videokonferens, köhantering, dashboard, statistik, system-SMS, enkäter, avancerad köhantering, skapa abonnemang, se servicenivå och mycket mer. Med så många smarta funktioner kan det låta överväldigande, det är lätt att tro att plattformen endast är anpassad för stora företag. Men sanningen är att vår plattform är extremt användarvänlig och pedagogisk, vilket gör den lika lämplig för små företag. Hos oss ingår alltid allt, men du kan fortfarande växa in i din kostym utan ökade kostnader för funktion eller komplexitet.
Hostas: I vårt moln.
Marknad: Sverige.
Passar för: Medelstora och stora företag.
Operatörsmöjligheter: Vobbiz abonnemang finns integrerade i själva växelplattformen. Våra kunder har allt samlat under ett tak vilket innebär en stor fördel.
Tre viktigaste funktionerna för era kunder: Self Service admin, hänvisningssystem och avancerad kösystem.
Grundfunktioner:
- Admin-gränssnitt
- Hänvisningssystem.
- IVR
- Mobil anknytning
- Telefoniststöd
- Koppling till kontaktcenter-lösning
- Kö-system
- Röstbrevlåda
- Microsoft Teams-telefoni
- Annan samarbetsplattforms-koppling för telefoni
- Integration med AD
- Statistik om telefoni
Funktioner angivna av leverantör: Self Service admin, avancerad kontaktlista, avancerad kösystem, uppföljning samtalshistorik svarsgrupp, besvara missade samtal med sms i svarsgrupp, servicenivå i svarsgrupp , visuella varningar i svarsgrupper, text to speech – talsyntes, transkribering av röstbrevlåda /personlig och svarsgrupp, personlig IVR, Integration e-post och kalender, Linjestatus Microsoft, Chatt, Videokonferens, System SMS, Dasboard statistik live, Inspelade samtal – ställ in arbetsdag, Analytic, Kostnadställen, Skapa/ta bort abonnemang, Portera nummer, Transkribera meddelande/röstbrevlåda, Linjestatus, Röstbrevlåda, Vidarekoppling, Voip, Dela missade samtal, Samtalslogg – sök ,Interaktioner , Bank ID, Office365, Google Workspace, Pipedrive, Hubspot, Upsales, Zohoo, Dropbox, Trello, Slack, Teams och Google maps.
Hur kopplar ni er lösning till Microsoft Teams: För att synkronisera linjestatus mellan plattformarna används API-kommunikation mellan vår växel och Microsoft Teams. När du ändrar din status i Teams, skickas denna uppdatering till vår molnväxel via API:er. Med vår Microsoft Teams-integration behöver du inte oroa dig för störande telefoner om du sitter i ett samtal eller möte i MS Teams. Linjestatusen i appen synkas med MS Teams.
Admin av IVR-lösning: Du kan enkelt anpassa IVR-menyer via adminportalen. Vår plattform erbjuder användarvänliga verktyg för att lägga till, redigera eller ta bort menyval. Dessutom är det mobile first vilket gör det lika enkelt för dig från mobilen som i datorn.
Admin av kö-system: För att skapa köer för dina inkommande samtal kan du använda vårt intuitiva gränssnitt. Här kan du ange köparametrar som ringtid, och prioritering, agentgrupper med mera. Gå via snabb genvägen direkt i dashboarden eller via adminportalen.
Lösning för statistik: Genom att övervaka kötider och svarsgruppsprestanda i realtid och i rapporter, ger det våra kunder möjligheten att inte bara uppfylla mål, utan att överträffa dem. Med visuell indikation får de en intuitiv översikt som leder till smartare beslutsfattande och ännu bättre kundupplevelser. Datan som presenteras i realtid eller i rapporter för olika datum intervall gör det enkelt att följa upp KPI:er.
Till sist. Lyft två saker till som är viktiga att känna till om er molnväxel-plattform: 1. Obundna Abonnemang och oändlig skalbarhet. Hos oss ingår alltid alla funktioner och möjligheter i våra licenser och abonnemang, och du är inte bunden till volym. Det betyder att du kan anpassa och växa din kommunikationslösning efter ditt företagsbehov utan begränsningar. Så oavsett om du är en liten startup eller ett stort företag, kan du vara säker på att vår lösning alltid passar som en skräddarsydd kostym. 2. Integrerade verktyg och självservice. Vi erbjuder en integrerad plattform som omfattar allt från företagsväxel till samarbetsverktyg och statistikanalys. Dessutom förenklar vår användarvänliga självserviceadministration hanteringen av dina kommunikationsbehov. Du kan enkelt hantera köer, svarsgrupper och andra avancerade funktioner själv, vilket sparar tid och ger dig mer kontroll över din företagskommunikation. Med oss får du allt du behöver, integrerat och enkelt