En kundtjänsts framgångsrecept – rätt KPI:er

Connectel

När vi skapar rätt förutsättningar till att förstå och agera på vår insamlade data kan vi skapa ännu bättre kundupplevelser. Varje kundtjänst och kontaktcenter har sina unika mål som KPI:erna behöver anpassas efter för att nå dit. Hitta rätt KPI-formula för er kundservice och uppnå era mål ihop med guiden.

Guiden innehåller:

  • De viktigaste KPI:erna baserat på er kundtjänsts mål
  • Effektivisering av uppföljnings- och rapporteringsmetoder
  • Coachingtips för att engagera medarbetare och stärka era viktigaste KPI:er
  • Hur och varför vissa KPI:er är avgörande för era framtida resultat på kundserviceavdelningen

Skriv din e-postadress som du använder i din yrkesroll så får du åtkomst till detta kunskapsmaterial från Connectel.

Ange din e-postadress för att hämta PDF

Jag samtycker till att Pauser Media kan samla in, lagra och behandla mina personuppgifter i syfte för att få tillgång till det begärda innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS. Klicka här för mer information om hur dina personuppgifter behandlas.

Genom att ta del av detta innehåll och skicka detta formulär samtycker jag till att aktuell sponsor/partner behandlar mina personuppgifter i syfte att identifiera mina intressen och jag är medveten om att jag när som helst kan återkalla samtycket genom att kontakta sponsorn/partnern.


Senaste artiklarna

Whitepaper

Karriär

Telekom idag

Telekom idag Premium

- för dig som behöver full koll på framtidens kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde.