Hur kan man bygga en intelligent CX i bank- och finanssektorn?

Mitel

För finansiella tjänster räcker det inte längre med kundlojalitet. Istället kommer kundupplevelsen att bli den mest betydande delkomponenten för intäktstillväxt och lönsamhet, och kommer att överträffa både pris och produkt som den viktigaste varumärkesdifferentiatorn. För att ligga i framkanten måste företag använda dataanalys för att skapa en mer personlig, lyhörd upplevelse som konsekvent sätter kundens behov först.

Skriv din e-postadress som du använder i din yrkesroll så får du åtkomst till detta kunskapsmaterial från Mitel.

Ange din e-postadress för att hämta PDF

Jag samtycker till att Pauser Media kan samla in, lagra och behandla mina personuppgifter i syfte för att få tillgång till det begärda innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS. Klicka här för mer information om hur dina personuppgifter behandlas.

Genom att ta del av detta innehåll och skicka detta formulär samtycker jag till att aktuell sponsor/partner behandlar mina personuppgifter i syfte att identifiera mina intressen och jag är medveten om att jag när som helst kan återkalla samtycket genom att kontakta sponsorn/partnern.


Senaste artiklarna

Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.