Maximera ditt kontaktcenters effektivitet

Mitel

Att förbättra produktiviteten i kontaktcentret står högt upp på prioriteringslistan för många ledare inom kundtjänst. Vad som gör ett kontaktcenter framgångsrikt varierar. Många faktorer måste stämma och fler av dem är beroende av hur effektiva dina agenter är.

Skriv din e-postadress som du använder i din yrkesroll så får du åtkomst till detta kunskapsmaterial från Mitel.

Ange din e-postadress för att hämta PDF

Jag samtycker till att Pauser Media kan samla in, lagra och behandla mina personuppgifter i syfte för att få tillgång till det begärda innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS. Klicka här för mer information om hur dina personuppgifter behandlas.

Genom att ta del av detta innehåll och skicka detta formulär samtycker jag till att aktuell sponsor/partner behandlar mina personuppgifter i syfte att identifiera mina intressen och jag är medveten om att jag när som helst kan återkalla samtycket genom att kontakta sponsorn/partnern.


Senaste artiklarna

Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.