Så skapar du en strategi för digitalt kundengagemang

Genesys

Moderna kontaktcenter erbjuder många olika digitala kanaler över både webben och mobila enheter. Det som ofta saknas är möjligheten att länka ihop alla dessa interaktioner, för att skapa en personlig kundupplevelse.

Ladda ned den här e-boken och lär dig hur du kan ta fram en framgångsrik strategi för digitalt kundengagemang och samtidigt ge agenterna en komplett överblick över kundens alla interaktioner.

Detta material är framtaget av Genesys som är aktiv sponsor hos Telekom idag. Genesys kommer ta del av dina kontaktuppgifter som du lämnar i samband med nedladdningen.

Ange din e-postadress för att hämta PDF

Jag samtycker till att Pauser Media kan samla in, lagra och behandla mina personuppgifter i syfte för att få tillgång till det begärda innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS. Klicka här för mer information om hur dina personuppgifter behandlas.

Genom att ta del av detta innehåll och skicka detta formulär samtycker jag till att aktuell sponsor/partner behandlar mina personuppgifter i syfte att identifiera mina intressen och jag är medveten om att jag när som helst kan återkalla samtycket genom att kontakta sponsorn/partnern.


Senaste artiklarna

Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.