Praktisk bok om sociala medier

Boken Sociala medier - en marknadsföringsbok 2013 lanseras som en konkret handbok för dig som vill kunna allt om sociala medier.

Praktisk bok om sociala medier

Många frågar sig vad sociala medier kan göra för marknadsföringen. Nu släpps Sociala medier – en marknadsföringsbok 2013, en konkret handbok för den som vill lära sig mer och få insikt i hur man kan få sociala medier att bli en framtida möjlighet för företag.

Boken lanseras som en handbok som steg för steg visar läsaren hur man bär sig åt för att framgångsrikt marknadsföra sig på sociala medier som Facebook, Twitter, Youtube och Liknedin. Man får bland annat tips på vad de sociala nätverken kan göra, vad man bör lägga kraft på, steg-för-steg guider och hur man kan kliva förbi konkurrenterna.

Författarna heter Emil Holmström och Erik Wikberg som tidigare skrivit böcker om till exempel hur man skapar lönsamma kundrelationer.

Boken ges ut av Bokförlaget Redaktion i Stockholm.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.