Visma tar hjälp av Qtym

Affärerna Visma har skrivit avtal med Qtym Businesspartner på telefonpassning, växel på distans och kundtjänst för kunderna till Vismas tjänst Advantage.

Med det nya avtalet kan Vismas kunder låta Qtym sköta delar av deras kundservice. Med telefonpassning vidarekopplas missade samtal till Qtym som kopplar samtal, tar meddelanden och svarar på frågor. Tjänsten växel på distans kopplar samtalen till företagets huvudnummer direkt till Qtym.

Qtym kan även ta över hela kundtjänsten och ta beställningar, sköta support samt ta hand om andra mer komplicerade delar av kundkontakten.

– Vi vet själva hur svårt det kan vara att nå sina kunder. I dagens hektiska arbetsliv ska mycket hinnas med och för mindre företag är det svårt att själva hinna svara i telefon i den utsträckning som vore önskvärt, säger Daniel Saldenius, leverantörsansvarig på Visma Advantage.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.