Telia öppnar nytt kundforum

Den 16 mars 2010 öppnar Telia ett nytt kundforum på nätet, där alla intresserade av Teliasonera kan diskutera deras tjänster, tycka till om produkter och komma med tips.

– Vi vet att kunderna ofta har stor kunskap om våra produkter och tjänster. Här kan de dela med sig av den kunskapen och bidra till att andra kunder kan lösa problem och hitta nya möjligheter, säger Lars Joelsson, communications manager på Teliasonera.

Han förklarar att Telias personal givetvis kan gå in och besvara frågor ifall de blir hängande svarslösa, men oftast kommer de bara att fungera som moderatorer.

Förhoppningen är att det nya forumet både ska fungera som ett bra komplement till befintliga kundingångar och som ett steg på vägen mot ett ännu bättre kundbemötande. Inte minst som Telia själva får värdefull feedback i processen.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.