IP Only lanserar tekniker-hjälp

Kundtjänst IP Only följer med på tekniker-hjälp-trenden. Nu kan kunderna få hembesök från för att komma igång med bredband, tv och telefoni.

IP Only lanserar tekniker-hjälp

– Efter att vi nu byggt fibernätet till en majoritet av svenskarna är nästa logiska steg kunskap och användning – tekniken och infrastrukturen är inte värd något om den inte används. Tjänsten är rikstäckande, säger Fredrik Relander, produktchef Fiber Fastighet och SME, IP Only i ett pressmeddelande.

IP Only ger flera exempel på vad teknikern kan hjälpa till med.

• Leverans och installation av router 

• Aktivering av tjänst och säkerställning av funktion 

• Genomföra vidaredragning av kablar 

Tjänsten erbjuder IP Only med hjälp av Techbuddy. Den är tillgänglig i hela landet.

Senaste artiklarna

Kontoret

Samarbete

Whitepaper

Kontaktcenter

Karriär

Telekom idag

Telekom idag Premium

- för dig som behöver full koll på framtidens kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde.