Kundportal för självservice – till fast pris

kontaktcenter Blueprint är en ny kundportals-lösning från 3bits som säljs till ett fast pris och som kan anpassas till din verksamhet på olika sätt.

Kundportal för självservice – till fast pris

E-handelsexperten 3bits har lanserat en kundportal som kan anpassas till din egen verksamhet och som inte ställer några krav på att man tecknar ett abonnemang eller betalar löpande licensavgifter – istället betalar du ett fast pris.

Någonting är fel

Du är inloggad som prenumerant hos förlaget Pauser Media, men nånting är fel. På din profilsida ser du vilka av våra produkter som du har tillgång till. Skulle uppgifterna inte stämma på din profilsida – vänligen kontakta vår kundtjänst.
Telekom idag premium

Läs vidare – starta din prenumeration

  • Tillgång till vår digitala Premium-tjänst om professionell kommunikation.
  • Nischade nyhetsbrev för Professional och Contact Center.
  • Få tillgång till alla avsnitt i vår utbildnings-tv om Teams-telefoni, SD-Wan och Chattbotar.
  • Sex papperstidningar om året med tydligt fokus på Telekom-branschens viktigaste frågor.
Redan prenumerant?

Blueprint beskrivs som en modern kundportal med många smarta funktioner där sådant som färg, form, fält och affärsinställningar kan anpassas. Leverantören hjälper dig att ta fram en specifikation för utformningen av kundportalen inklusive menyer och sidor samt hur data ska hämtas från olika källor.

3bits erbjuder också tillval i form av systemintegrationer och möjligheten att låta dem ansvara för driften av kundportalen.

Företaget 3bits grundades 2008 och har idag 30 anställda som servar e-handelskunder inom både b2b och b2c.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.